Pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie

Pozycjonowanie to czynność, która pozwala na zwiększenie widoczności stron internetowych w Google oraz innych wyszukiwarkach. Pozycjonowanie stron www  to nic innego jak optymalizacja do potrzeb wyszukiwarek internetowych- SEO i zadawanych za ich pomocą pytań. To najważniejszy element budowania marki! Pozycjonowanie stron w początkowej fazie działań jest zabiegiem nieco czasochłonnym, a na jego efekty trzeba poczekać.

Pozycjonowanie

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie

Szukasz osoby, która zna się na pozycjonowaniu stron www? Świetnie trafiłeś! Zadbam o Twoją stronę! Zajmuję się pozycjonowaniem SEO już kilka lat! Obiecuję, że Twoja strona znajdzie się na górze w wynikach wyszukiwania w Google.

Czym jest pozycjonowanie strony internetowej i na czym polega SEO.

Pozycjonowanie stron internetowych nazywane jest także optymalizacją strony do potrzeb wyszukiwarek internetowych. Jest to bardzo ważny element budowania marki oraz marketingu internetowego. 

Celem pozycjonowania stron www jest pojawienie się danej strony lub podstrony na jak najwyższej pozycji w rankingu Google. Aby tego dokonać należy dostosować stronę do konkretnych algorytmów wyszukiwarek oraz analizy treści na stronie. 

Jeśli chcesz, aby Twoja strona pojawiała się wysoko w wyszukiwarce skorzystaj z mojej oferty pozycjonowania strony i zyskaj: 

  • wartościowe treści na witrynie; 
  • konkretne odpowiedzi na zadawane pytania w wyszukiwarce Google; 
  • podwyższenie strony w wyszukiwarkach; 
  • wyeliminowanie rzeczy, które obniżają pozycję strony.

Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową

Pozycjonowanie strony internetowej w Google jest bardzo ważne. Każdego dnia ogromna ilość osób szuka czegoś w internecie. Wprowadzają słowa, pytania, szukają odpowiedzi na nie, szukają wszelkiego rodzaju dane. Według danych w 1999 roku w wyszukiwarkę internetową wpisywano około 1 miliarda zapytań, natomiast w 2016 roku było to już ponad 2 biliony.
Głównym celem pozycjonowania jest zwiększenie widoczności serwisu internetowego, poprzez pojawianie się w wynikach wyszukiwania wysoko na odpowiednie słowa kluczowe. Jeśli Twoja strona www będzie pojawiać się pierwszych wynikach możesz liczyć na większe zyski oraz zwiększony ruch na witrynie przez potencjalnych klientów. Pozycjonowanie pozwala Ci zaistnieć w Internecie – zdobyć rozpoznawalność, która w przypadku dużej konkurencyjności, będzie sporym atutem.  Pozycjonowanie stron internetowych wzbudza zaufanie i wiarygodność wśród potencjalnych klientów.  Skuteczne pozycjonowanie przede wszystkim daje długofalowy efekt. Ta dość czasochłonna metoda ma wiele zalet, w które naprawdę warto zainwestować.

Jak wygląda pozycjonowanie stron w Google- wysokie pozycje widoczności strony www

Pozycjonowanie stron internetowych w wynikach wyszukiwania Google to ważna czynność, jak już udowodniłem Ci wyżej. Ale jak to wygląda w praktyce?

Słowa kluczowe i analiza konkurencji

Skuteczne pozycjonowanie w wyszukiwarce Google zaczynamy od doboru słów kluczowych i analizy konkurencji. O słowach kluczowych znajdziesz więcej informacji poniżej. A teraz zajmiemy się konkurencją. Dzięki tej analizie możemy się dowiedzieć ile czasu i pieniędzy musimy poświęcić na zajęcie pierwszego miejsca w wyszukiwarce Google. Wiele osób ignoruje ten punkt, ponieważ jest długi oraz czasochłonny. Praca jaką wykonujemy podczas tej analizy z pewnością zaowocuje w przyszłości.

Tworzenie treści - SEO

Pisanie tekstów SEO to niełatwe zadanie. Nie dość, że musimy się skupić wypełnieniu treści słowami kluczowymi, to musimy jeszcze do tego zachować tak zwany user experience- są to doświadczenia użytkownika. Google oczekuje, aby pisać teksty bezpośrednio pod użytkowników, a nie roboty. A co jest najważniejsze podczas pisania tekstów? Zdecydowanie długość. Nie ma konkretnej odpowiedzi na to pojęcie, ale trzeba wyczerpać temat i pamiętać o doborze słów kluczowych. Trzeba wykorzystać ich jak najwięcej, aby Google brał je pod uwagę.

Optymalizacja strony

Pierwszym podpunktem optymalizacji stron www jest struktura Twojej strony. Ułóż taką strukturę adresów url, aby układały się w tzw. hierarchię. Adresy muszą być przejrzyste i spójne. Słowo kluczowe powinno znajdować się w nagłówku, aby klient mógł bez problemu odnaleźć się na naszej stronie. Aby zoptymalizować pracę strony należy sprawdzić szybkość ładowania się strony i w razie potrzeby to poprawić.

Link building

Po wykonaniu poprzednich kroków przechodzimy do najważniejszego etapu. Link building pozwala na zwiększenie liczby linków, które docelowo przechodzą do naszej witryny. Przykładem mogą być komentarze na forach, gdzie pod dany temat można linkować pasujący produkt, bądź kategorię naszej strony internetowej. Poza tym, Google reaguje korzystnie, jeśli nasza firma ma swoje konto w social mediach (np. Facebook, Twitter, Instagram).

Kontrolowanie i sprawdzanie efektów

Istnieje wiele narzędzi do sprawdzania efektów naszego pozycjonowania stron. Jest to np. Google Search Console , czy Google analytics. Dzięki nim mamy możliwość sprawdzenia ile osób weszło na Twoją stronę oraz jakie linki prowadzą do naszej strony internetowej.

Do właściwego pozycjonowania strony ważna jest systematyczność. Pamiętajmy, że nasze działania w Google mogą zostać wyprzedzone przez konkurencję. Dlatego należy cały czas pracować nad każdym z punktów właściwego pozycjonowania stron.

Słowa kluczowe

Dobór słów kluczowych ważny dla pozycjonowania stron

Jeśli chcesz wybrać odpowiednie słowa kluczowe, musisz przede wszystkim: określić dokładnie to, o czym ma być Twoja strona. Wybierając odpowiednie słowa, weź pod uwagę liczbę wyszukiwań, szacowaną liczbę kliknięć w linki oraz szacowany koszt kliknięcia w reklamę. Pamiętaj, że im więcej wyszukiwań, tym większa konkurencja! Warto przejrzeć też mniej popularne frazy, które pasują do tematu Twojej witryny i wpleść je w treść strony.

Korzyści wynikające z pozycjonowania domeny w Google

Jako informatyk z Warszawy chcę, abyś wiedział dokładnie jakie korzyści płyną z profesjonalnego optymalizowania stron i co dzięki temu możesz zyskać.
Wiele odpowiedzi na oczekiwania użytkowników

Każdy internauta korzystając z wyszukiwarki internetowej poszukuje odpowiedzi na pytania. Jeśli użytkownik szuka “samochód skoda kupno” pojawią mu się strony, na których firmy bądź indywidualni sprzedawcy oferują sprzedaż danego pojazdu. Im lepiej będzie strona zoptymalizowana na daną frazę kluczową, tym szybciej klient trafi na Twoją witrynę i skorzysta z oferty.

Nieograniczona przestrzeń reklamowa

Każdego dnia przybywa nowych użytkowników internetu. Coraz więcej młodych oraz starszych osób korzysta z informacji zawartych na stronach www. Z internetu korzystamy w domu, pracy, a także podczas jazdy autobusem lub na spacerze, dzięki telefonom komórkowym. Najczęściej interesującą nas witrynę poszukamy w Google. Dzięki dobremu pozycjonowaniu Twoja strona zostanie wyświetlona na właściwe słowa kluczowe.

Widoczna witryna zawsze gdzie i kiedy trzeba

Każda profesjonalnie przygotowana strona internetowa będzie wyświetlać oczekiwane wyniki na każdym urządzeniu. Najczęściej jednak informacje poszukiwane są za pomocą smartfonów, bez znaczenia w jakim miejscu aktualnie się znajdujemy. Dzięki lokalizacji wyszukujemy najbliżej położone miejsca. Dzięki pozycjonowaniu strona internetowa z odpowiednią treścią wyświetla się użytkownikowi właśnie wtedy, gdy tego najbardziej potrzebuje.

Niski koszt docierania do potencjalnych klientów

Bardzo często spotykamy się z wysokimi kosztami związanymi z marketingiem oraz reklamą strony w wyszukiwarce Google. Odpowiednie pozycjonowanie strony internetowej pozwoli przy niskich kosztach wyświetlać stronę na wysokich pozycjach. Reklama ta trafia do dużej ilości odbiorców, którzy są zainteresowani Twoją działalnością.

Zwiększenie świadomości i zaufania marki

Pamiętaj, że im częściej Twoja firma będzie pojawiała się w wyszukiwarkach internetowych, tym większe zaufanie wzbudzisz u klientów. Ważne jest, aby pokazywać swoją firmę jak najczęściej co jest efektem dobrego pozycjonowania. Dlatego też jest ono bardzo ważne, aby budować daną markę i pozyskiwać dzięki temu nowych odbiorców.

Długofalowe efekty

Prawidłowe pozycjonowanie strony internetowej przyniesie pożądane efekty po upływie czasu, gdyż dobre wyniki powstają po długotrwałej pracy. Jeśli pozycjonowane treści na stronie internetowej będą wysoko w pozycji wyszukiwarek mogę przynosić korzyści przed długi czas. Pamiętaj, że raz zainwestowane środki będą procentować obecnie oraz w przyszłości.

Jeśli chcesz, aby Twoja strona internetowa pojawiała się w wyszukiwarce Google na terenie całej polski- skontaktuj się ze mną. Oferuję usługę SEO na wysokim poziomie oraz liczne dodatkowe zabiegi, które pozwolą na wysokie wyszukiwanie stron w Google.